Lidmaatschap

Als je lid wilt worden van onze vereniging kan je een aanvraag indienen bij onze secretaris.  De te volgen procedure zie je hieronder in het stappenplan.

stappen-aanvraag-lidmaatschap

Klik hier voor het stappenplan in een apart scherm.

Klik op de knop hiernaast voor het aanvraagformulier.
Na een kennismakingsgesprek is er de mogelijkheid toe te treden als aspirant-lid. Na twee jaar kan je als aspirant een aanvraag doen voor het lidmaatschap.

Alleen als (aspirant)lid kom je in aanmerking voor een ligplaats op onze haven in Rijsenhout, of een plek op de winterstalling in Den Haag.

Omdat er tal van werkzaamheden moeten worden verricht om onze vereniging goed te laten functioneren, kunnen we niet zonder de inzet van de leden. Ieder lid heeft dan ook de plicht minimaal drie dagen per jaar werkzaamheden voor de vereniging te verrichten.

Uiteraard ben je als (aspirant)lid meer dan welkom op onze evenementen!