Veelgestelde vragen

 

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen. Als je op één van die vragen klikt, klapt deze open en wordt het antwoord zichtbaar.

Staat jouw vraag er niet bij?

Kijk dan eerst bij de diverse reglementen, te vinden op de website onder het kopje 'WSV de Residentie' en vervolgens 'Reglementen'. Heb je dan nog geen antwoord, stuur dan een mail naar siraterces.[antispam].@wsvderesidentie.nl.

 

Hoe kan ik me opgeven voor een pontdienst?

Ga naar:

  • Ledenpagina
  • Kies 'Roosters'
  • Kies 'Pontrooster'
  • Selecteer vervolgens één van de datums / tijden en klik op de rode knop 'Inschrijven'.
  • Controleer je gegevens en klik op de rode knop 'Verder'
  • Klik op de rode knop 'Nog een andere inschrijving' als je je voor meerdere pontdiensten of andere activiteiten wilt opgeven en herhaal bovenstaande stappen

Klik tot slot op de rode knop 'Afronden' om je keus te bevestigen

 
Ik sta ingedeeld voor een pontdienst, maar ben die datum verhinderd.

Als je verhinderd bent, moet je zelf een vervanger regelen en de dienstdoende havenmeester van de Stormvogel informeren.

Bij niet tijdig afmelden (2 dagen van tevoren) of niet verschijnen, zal een boete worden opgelegd. 

Houd er wel rekening mee dat je minimaal 3 pontdiensten per seizoen moet verrichten!

 
Ik weet mijn wachtwoord niet meer

Klik op 'Inloggen'

Klik vervolgens op de link onder aan de pagina 'Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?'

Hierna krijg je een email met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 
Moet ik het doorgeven als ik voor langere tijd met mijn boot weg ga?

Als je meer dan 4 aaneengesloten dagen afwezig bent, ben je verplicht de datum van vertrek en de vermoedelijke datum van terugkomst bij de Havencommissaris of een havenmeester te melden. Als je eerder terugkomt dan gepland, is het noodzakelijk de Havencommissaris hiervan tenminste 24 uur van te voren op de hoogte te stellen, zodat hij in de gelegenheid is de ligplaats vrij te maken.

Je kunt je afwezigheid eenvoudig opgeven via 'Mijn Residentie'.

 

 
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens inzien of wijzigen?

Ga naar:

  • Ledenpagina
  • Kies 'Mijn Residentie'
  • Klik op de rode knop 'Persoonlijke gegevens'
  • Klik vervolgens op één van de rode knoppen 'Wijzigen' en controleer de gegevens. Wijzig deze indien nodig en klik op 'Opslaan'

Sommige gegevens (bijvoorbeeld bootgegevens) kun je niet zelf wijzigen. Mocht dat toch noodzakelijk zijn, stuur dan een mail naar siraterces.[antispam].@wsvderesidentie.nl.

 

 

Geef uw mening

Was deze informatie nuttig?